רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

חינם !

בדיקה ממוחשבת נסיעת מבחן איתור תקלה והצעת מחיר ללא התחייבות

התקשר עכשיו 050-8464445.

ראשי תיקון גירים אוטומטיים CVT פורד

תיקון גירים אוטומטיים CVT פורד

תיקון גירים אוטומטיים CVT פורד

יש רעשים בגיר פורד?
התקשר עכשיו להצעת מחיר – חינם!
050-8464445

גירים אוטומטיים מסוג פורד CFT 30 יישארו רעשניים ובעייתיים עבור יצרנים ועבורינו.
היצרנים של פורד נמצאים תחת לחץ משני מקורות שונים, שקשה לרצות: ממשלת ארה"ב והציבור קונה המכונית. המטרה "סחיטת אנרגיה" רבה ככל האפשר מכל טיפת הדלק הובילה לשימוש ויצור נרחב של גירים אוטומטיים CVT. אבל המאפיינים הייחודיים שלה, במיוחד "התחושה" שלה לא מסורתית וצליל, הובילו לתלונות צרכנים ובקשות שירות ותיקוני גירים רבים.
פתרון הבעיות יהיה לעתים כרוך בתיקונים במכון גירים ובמקרים אחרים ידרוש לחנך את הצרכנים הפרטיים על המאפיינים הייחודיים של תיבות הילוכים CVT. כדי לאבחן בעיה מסוימת בגיר ספציפי, פתרון הבעיה תלוי בהקשבה לתלונותיו ודאגותיו של הנהג ולאחר מכן פתרון בעיות גירים אוטומטיים ביסודיות. אם הגיר במצב תקין, אז פשוט צריך להרגיע את הלקוח וללמד אותו להתרגל להרגשה חדשה בהעברת הילוכים זה לפעמים הפתרון היחידי שצריך.
תרצה או לא, גירים אוטומטיים CVT הם כאן כדי להישאר, התמודדות עם הבעיות שלהם תדרוש שני אנשים במוסך עם ניסיון ומיומנויות טכניות. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת ושינויי התפיסה הציבורית, בעיות אלה צריכים להיות פחות נפוצות, מה שהופך את החיים לקלים יותר עבור כולנו.

תיקון גיר אוטומטי CFT 30 FORD

לפני תיקון גירים אוטומטיים CVT, לפני שמסירים את הבורג הראשון:

1. וודאו שיש בידיכם את חלקי החילוף המתאימים עבור תיבות הילוכים אלה.
2. וודאו שיש לכם את הכלים כדי לבצע עבודה שכזו.
דגמי CFT 30 של פורד מצביעים על מספר כישלונות ספציפיים הנוגעים לרעש בדגמי CFT 30 ישנן שלוש תלונות על רעש אופייניות שחוזרות כל הזמן מלקוחות לגיר הזה:
1. רעשי צפצוף, דפיקה או נקישה בזמן חנייה או ניוטרל.
2. רעש טקטוק בזמן האטה מ- 32 ק"מ לשעה ועד עצירה.
3. רעש צפצוף בזמן האטה.

כדי לזהות ולתקן את הרעשים האלה, יש לדעת כיצד הגירים האלה עובדים: אין הפרדה בין ההילוכים ואין הפסקות בזרם הכוח כך שתיבת ההילוכים מאפשרת למָנוע לשמור על המומנט הגבוה ביותר בכל טווח המהירויות. מבחינה מכאנית, מדובר בתיבת הילוכים אורכית אוטומטית פלנטרית, (תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית מבוססת על מכלול גלגלי שיניים פלנטרים ומערכת מצמדים. המערכות הפלנטריות משולבות יחד כדי לאפשר את יחסי המסירה השונים.) תיבת הילוכים המכילה שתי יחידות בקרה: השרשרת ומערכת פלנטרית אחת שתפקידה לסובב את מכלול גלגלי השיניים עבור ההילוכים קדימה או אחורה. לפני הפירוק צריך לדעת איזה סוג של רעש אתם שומעים, מהיכן בתיבת ההילוכים מגיע הרעש ובאיזו מהירות נשמע הרעש.