רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

חינם !

בדיקה ממוחשבת נסיעת מבחן איתור תקלה והצעת מחיר ללא התחייבות

התקשר עכשיו 050-8464445.

ראשי החלפת אגן שמן ודיפרנציאל

החלפת אגן שמן ודיפרנציאל

החלפת אגן שמן ודיפרנציאל

משה ממן מכירה והחלפה של חלקים לגירים אוטומטיים החלפת אגן שמן לגיר ודיפרנציאל.
התקשר עכשיו להצעת מחיר – חינם!
03-650-0637

את רמת תפקוד של תיבות התמסורת ברכב בגיר האוטומטי ניתן להעלות באופן משמעותי על ידי ביצוע התאמה אישית בהחלפת חלק מהחלקים.

כמה שאלות ותשובות בעניין זה:

מה היתרונות בהתאמה אישית של אגן שמן לתיבת ההילוכים או מכסה לדיפרנציאל?

תיבות התמסורת ברכב (גיר ודיפרנציאל) הן אלמנט מכאני מורכב ביותר. אפשר לשפר את הביצועים שלהן בהרבה פרמטרים. לדוגמא: אגן בעל קיבולת שמן גדולה יותר מאפשר לגיר לעמוד בעומסים גדולים, תוספת סנפירי קירור מסייעת להלחם באויב מספר 1 של הגיר – חום, יציקת אלומיניום איכותית תורמת לחוזק גוף הגיר ועוד. מי שרוצה להנות מביצועים משופרים של הגיר, וכתוצאה מכך של הרכב, חשוב שידאג לצרכיו המכאניים.

איזה אגן שמן לגיר או מכסה דיפרנציאל יתאימו לרכב שלי?

אמצעי הזיהוי הפשוט ביותר הוא ספירת מספר הברגים המחזיקים את האגן או המכסה במקומם. צורת היקף אגן השמן או מכסה הדיפרנציאל היא לרוב ייחודית לדגם/יצרן. מכסה הדיפרנציאל יכול להיות בעל מתומנת (כמו שלט 'עצור') אך דרך כלל הוא בצורה אליפטית השוכבת על צידה. זהו אגב מקור שמו בעגה המקצועית – 'ביצה'. הכרת שם היצרן, שנת היצור ושם הדגם יצמצמו את האופציות החיפוש בדרך כלל לשתיים או שלוש עיקריות.

בכמה שמן עלי להשתמש בהחלפת אגן שמן לגיר או מכסה דיפרנציאל?

כמות השמן המקורית הנדרשת מצויינת בספר היצרן של הרכב/גיר. בעת רכישת אגן שמן חדש לגיר או מכסה לדיפרנציאל תצויין תוספת השמן בחוברת הפריט, ולא יש לדאוג לברר את הנתון הזה מול היצרן או המוכר. יש משקיענים שמנקזים את השמן מהגיר ומודדים אותו על מנת להיות בטוחים בכמות השמן שנוסף.

איך אני מוצא את פתח ניקוז השמן מהגיר?

יש רכבים בהם לפי ספר היצרן אין צורך להחליף את השמן בגיר לכל אורך חייו. ברכבים כאלה דרך כלל אין פקק ריקון/ניקוז בכלל ועל מנת להחליף את השמן יש לפרק את כל האגן. בשאר הרכבים יהיה פקק הניקוז בחלק התחתון של האגן. אפשר לשים גם פקק ניקוז מגנטי שיודע לתפוס שבבי מתכת תועים. על מנת לנקז את השמן יש קודם לפתוח את פקק המילוי דוקא, זאת, על מנת שלא יווצר ואקום והשמן יוכל לזרום מטה בחופשיות.

לייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך
ייעוץ ישיר עם בעל המוסך