רח' הסדנא 18 אזור התעשיה חולון

מוסך בחולון מורשה משרד התחבורה מס' 11636

חינם !

בדיקה ממוחשבת נסיעת מבחן איתור תקלה והצעת מחיר ללא התחייבות

התקשר עכשיו 050-8464445.

ראשי גירים אוטומטיים ורובוטים - אבחון ופתרון בעיות בכל סוגי הרכב

גירים אוטומטיים ורובוטים – אבחון ופתרון בעיות בכל סוגי הרכב

גיר אוטומטי

תקלה ברכב? בעיה בגיר אוטומט?

שיפוץ גירים, תיקון גירים אוטומטיים, תיקון גירים רובוטים והחלפת גירים אוטומטיים וגירים ידניים מיבוא או מפירוק מהארץ.

מצמדים ופתרון תקלות בגירים רובוטים.

מכונאות כללית לכל סוגי הרכב, פתרון תקלות מכאניות וממוחשבות.

משה ממן מומחה לגירים:

פתרונות לתקלות מורכבות ומסובכות בגיר אוטומטי, גיר רגיל, גיר רובוטי וגיר טיפטרוניק, 

פתרון בעיות אלקטרוניות ומכאניות.

מכונאות רכב ברמה אחת מעל כולם:

מוסך אסתטי ומסודר מורשה משרד התחבורה, דיאגנוסטיקה באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, שירות אישי, אדיב, מקצועי ומהיר,

פתרון בעיות דחופות במינימום זמן וכסף.התחייבות למחירים אטרקטיביים, ניתן לשלם בכרטיס אשראי וצ'קים.

גירים אוטומטיים וגירים רובוטים לרכב:

גיר לרכב גיר אוטומטי לרכב אודי, אולדסמוביל, אוסטין, אינפיניטי, איסוזו, אלפא רומאו, ב.מ.וו, ביואיק, דודג', דייהו, דייהטסו, הונדה, וולוו, טויוטה, יגואר, יונדאי, לאדה, לינקולן, לקסוס, מאזדה, מזדה, מיצובישי, מרצדס, ניסן, סאאב, סובארו, סוזוקי, סיאט, סמארט, סקודה, פולקסווגן, פונטיאק, פורד, פורשה, פיאט, פג'ו, קדילק, קיה, קרייזלר, רובר, רנו, שברולט.

סוגים נפוצים של גירים אוטומטיים

מערכת התמסורת היא מכלול הפריטים המעביר את התנועה הסיבובית של המנוע אל גלגלי ההנעה של המכונית. גיר אוטומטי עושה שימוש יעיל יותר של מומנט המנוע ומסייע לשמור על פעולת המנוע במהירות המתאימה. גיר אוטומטי הוא חלק המחובר לחלק האחורי של המנוע. הוא מעביר כוח מכני מהמנוע אל הגלגלים.

  • גיר לרכב

  • גיר רגיל | גיר ידני

  • גיר אוטומטי

  • גיר מסוג CVT

  • גיר חצי אוטומט

  • גיר טיפטרוניק

  • גיר מסוג DSG

ידית הילוכים

פארק (P)- בחירת מצב פארקינג נועל את הגיר האוטומטי, ובכך עוצר ומגביל את הרכב מלנוע. תמיד צריך לוודא כי הרכב מגיע לעצירה מוחלטת לפני העברה למצב פארקינג.

רברס (R)- בחירת מצב רוורס מכניס את המכונית להילוך אחורי, מה שמאפשר לרכב לנסוע לאחור. תמיד צריך לוודא כי הרכב מגיע לעצירה מוחלטת לפני העברה להילוך אחורי.

ניוטרל (N)- במצב ניוטרל מתנתקת מערכת התמסורת מההגה. נהגים מסוימים נוטים לעבור למצב ניוטרל בזמן ההמתנה לרמזור ירוק. פעולה זו לא מומלצת ויכולה לגרום לנזק בשסתומים וצלחות המצמד.

דרייב (D)- בחירת מצב Drive מאפשר לרכב לנוע ולהאיץ באמצעות מגוון של ההילוכים.

הילוך "1" -"3" "2" בחירה במצב "2" או "1" או "3" מגבילה את הנסיעה בהילוך, והגיר לא יכול אוטומטית לעבור להילוך גבוהה או נמוך יותר.